2010. április 21., szerda

harmadik

"Mikor megszülettem, voltak céljaim
De nőttem, s nőttek gondjaim
Egy nap a fényes mennyben jártam
Másnap a pokol tűzében álltam"



Idiot side - Szebb Világ


Sziia mindenki.
Ravasz a tavasz? Vagy az élet? - vagy mind kettő -
Egyik nap úgy érzem, hogy minden rendbe jön azok akik régebben otthagytak a picsába tegnap kiakartak hívni és ma lehet ki is megyek velük.
Az a lány akiért most dobog a szivem elmondta, hogy mivan és azt mondta, hogy lehet majd valami. Ezek a mondatok ahogy kifejezte könnyet csaltak a szemembe.
Ma meg egy szaktanári meg a tanár elmondta hogy mindenféle képpen megfog húzni ...
Tegnap a fogdokit meglátogattam. Végülis az vicces volt.
Félek, hogy mit rejt még a holnap. Vagy a mai nap.
Ennyi voltam.
Sziiasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra