2010. április 27., kedd

Hetedik

"Teltek a rossz napok egymás után
Rettegtem, mi lesz holnapután
Csak úsztam az élet tengerén
Közben a sors egy kardot szúrt belém"


Sziia
Nos tehát nem tudom mivan Richievel.
Remélem nem csinált semmit. Mert ha igen akkor még lesz egy búcsú bejegyzés.
ööö... Liza. Hát elvileg csütörtökön jött volna le.
Nem jön =). Túl szép lett volna.
Jajj .. tegnap éppen ő róla szolt az álmom és éppen küldött egy sms-t amire felkeltem csak kurwára el se tudtam képzelni hogy mi lehet az.
De ilyenkor mi jut egy olyan paraszt eszébe mint én? UFOk bazdmeg.xd
Reggel megnéztem hogy mi az. Begyulladt az orrmandulája...
És á ... 45 órája nem látom... és már kurwára hiányzik...
Nem tudom mit csináljak...
Le kéne inni magam. De az mit segít?
Semmit.
Na és még a cigi. Jujjujjujj... Egy már nem elég. Elszívom és rögtön a másikat gyújtom =)
Hát ha hamarabb vége az életemnek.
Kitudja.
Ennyi volt.
Sziiasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra