2010. május 24., hétfő

Gyerekek most van mit írnom : D

"Néha mindenki átnéz rajtam
Mintha ellenem volna minden
Azt hiszem, egymagam maradtam
És már nincs visszaút innen"


Sziiasztok

Nos először csak annyit mondanék hogy most van 702 óra és 30 perce hogy nem láttam Lizát : (
És már kurwára hiányzik
Reménytelen...

Na és a vidám része most jön : D
Voltam az AB/CD táborban ami kurwa nagy volt /,,/->.<-/,,/
Első nap azaz május 21:
Hát volt egy olyan hogy Rómeó Vérzik. Arra még nem volt olyan nagy tombolás mert az volt a kezdő zenekar.
De azután jött a road basszátok meg és olyat pogóztam xdxd itt már valamelyest mostoha öcsimet Wendie-t is sikerült belevinnem a tombolásba de pogózni félt eljönni. xD hagyjátok szegényt ez volt az első koncertje xd
Ja igen és ami nagy dicsőség basszátok meg. Semmit nem ittam xdxd
Fényképezkedtünk a road énekesével : P meg van egy aláírásom a gitárostól csak egy a gáz : D nem tudom elolvasni a nevét xDxD

Második nap május 22:
Nyitó zenekarra odaértünk az-az, az (xd) AB/CD-re hát kicsit megnéztek mert ott a sok bőr ruhás nagy szakálas fekete atom rockerek között ott volt egy rózsaszín pólós piros nadrágos kicsiny fiúcska xdxd ez lettem volna én xd
Itt már Wendie-vel le is fényképeztek minket xd
És mire jött a Bikini a Maxie a csúcs pontra ért és meg is akarták verni xdxd
De nem vertek meg mert össze spanoltam a srácokkal és veéük ittunk és már kurwa jó spanok vagyunk : D
Blues Company, mint záró zenekar.
Nem annak kellett volna lennie mert ők voltak a legjobbak xd
Pogóztunk rájuk egy jót : D
és eljött az a pont amikor végeztek hajnali 2 : D
azután még faterék pakoltak és jöttünk haza.
Már éppen hogy elaludtam erre nővérem hazajön és elkeztünk beszélgetni 5ig én másról sem beszéltem mint Lizáról ő meg arról hogy bánnya hogy nem ment afterozni mert haza kellett hozni a cigitöltőt xd
Ja igen és kapaszkodjatok.. 15:49 ig aludtam basszátok meg xd

Hmm azzal zártam amivel kezdtem. Lizával =)
sziiasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra