2010. június 25., péntek

Rémálom... Óda Richie Overkillnek (L)

"Hiányoznak a megértő fülek
Mikor az ember rosszul érzi magát
Szükségem van rátok
Néhány igaz jó barát
Mint a mesében csörög a telefon
Még a gyomrom is össze szorul
Benne végre egy régi hang
És most újra találkozunk"


Sziia

Tegnap kint voltam Richie-vel és úgy voltunk ahogy már régen csak mi ketten...
Annyi mindenről szeretnék vele beszélni amikor sokan vagyunk és négyszemközt de tudom hogy ott nem lehet.. erre meg tegnap minden kiment a fejemből...
Kurva jó volt...

Aztán este amikor már éppen feküdnék le csak ugye az az előtti hánykolódás, fetrengés stb...
És gondolkoztam...
És eszembe jutott egy sms amit még régen kaptam Richie-től, mert tudjátok valamin nagyon felhúztam magam azt tudom hogy benne volt a barátnője is hogy vitatkoztak és felhúztam magam mert hogy ők boldogak lehetnének de mégis vitáznak...
Tehát az sms:

"Most mint jó barát, úgy kérlek, hogy ne csinálj semmit Ő sem fog megbeszéltem vele. AZ ÉLETEM EGY JELENTŐS DARABJA VAGY. Kérlek vigyázz magadra. Luw, barátod, Richie Overkill<3"

Akkor ezek a szavak könnyeket csaltak a szemembe de nem akármilyeneket örömkönnyeket.

És miután ez az egész leforgott és elaludtam álmodtam (eddig nem sűrűn csináltam ilyet de mostanában rendszeresen) ... nem kellett volna álmodni mertrémálmom volt. Richievel összevesztem nem tudom hogy miért hogy hol... De azt tudom hogy olyan fájdalmat éreztem mint azelőtt soha és olyan veszteséget...
Miután felkeltem elsírtam magam.
Richie tudd meg rám örökké számíthatsz <3 és amíg az a szar a kezemről elnem tűnik addig én felvállalom azt amire esküdtünk.

És még annyit szeretnék neked mondani Richie, hogy  tudom néha hülye vagyok sőt mindig de ez csak azért van mert boldog vagyok azért hogy látom rajtad is hogy boldog vagy... : ) (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra