2010. július 15., csütörtök

Újra itthon

Sziiasztok

Nos haza tértem : D és újra írok : D

Mivel kezdjem ?!

Voltam strandon kétszer : D és aaaahhhh>.< hülye mostoha tesóimnak muszály volt bevizezni mindig a hajam >.<
És ebből következtetve ott sem húztam meg egy sunyát sem pedig voltak egy páran : D

Július 9. Születésnapom:
Hát mit mondjak szarul indult...
De a vége kibaszott jó lett.
Nap elején egyedül mostoha tesóimmal kockulunk egy spongyabobos játékon(...xdxd) azután meg el mentünk Juditékhoz ilyen 7-8-9 tájban csak az volt a gáz hogy 11re haza kell érni...betöltöm bazdmeg a 14edik életévem erre 11kor haza kell menni-.-".
Na mindegy de úgy bebasztam hogy azt leírni nem lehet xdxd
-Pedig nem is ittam sokat csak én nem bírom a piát : D-

Na meg még vettem egy új fullcapet : D.
M. Öcsim meg vett egy olyat mint ami nekem van mármint a régi : D
És rá jöttünk hogy az enyímé baszott koszos xd végülis nem csodálkozok megvan majdnem egy éve de még soha nem volt kimosva xdxd...

Na de nekem most tanulni kell konfirmálásra... mert anyám mindjárt haza ér. Tehát nem írok tovább...
Sziiasztok : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra