2010. szeptember 1., szerda

HeartAttack

sziiasztok

bocsi hogy ilyen sokáig nem írtam de tudjátok nem jó a gépem...
most is suliból írok...
meg rájöttem arra hogy Richie sem a legjobb barát... egy hete ittunk és egy olyan lánnyal volt aki hát... mindegy mi tudjuk de ezt ne úgy értsétek hogy valami rossz...
nos tehát Richie összejött azzal a lánnyal és valaki meg nem hagyja őket békén Richie pedig rám gyanakszik holott nekem nincs is netem tehát teljesen kizárt meg én Richienek mindent elnézek ő legjobb barátom és nem akarom elveszíteni...

meg lehet hogy költözök apámhoz hétfőn beszél az ügyvéddel... tehát Richie-t még kevesebbet fogom látni...

na és ami a legrosszabb suli van megint ... : S
de 10 hónap és nyári szünet xdxd

sziiasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra