2011. január 7., péntek

Gloomy New Year

hali

2011et irunk
Már nem sok kell 2012höz : P És eljön majd a világvége : D de úgyis túlélem : (
Richiékkel úgy tűnik kibékültem. És lehet hogy a régi csapat újra összeverődik? Ezt én mondtam nekik de belegondoltam és lehet hogy nem valószinű..
Továbbá találkoztam szilveszterkor Arnold barátommal aki már nem tudta hogy hol van xdxd
Megismertem egy lányt akit Boginak hivnak és kurvára birom : D
Találkoztam még Lizával is, és 5en (mert még ott volt Wendie is) nekivágtunk a temetőnek hogy bazdmeg szellemet idézünk de nem ez volt... Csak ordibáltunk meg Lizát megszálta az alkohol mi meg azt hittük hogy egy szellem volt elkezdett körbe körbe menni aztán elment a temetőből mi meg mentünk utána ..xd
És kivételes alkalommal nem voltam alkohol befolyása alatt : O
Ijesztő mi ?
Már nem iszok : D sőt még a cigiről is leszoktam : D
ennyi voltam : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra