2011. április 17., vasárnap

Április 16 ezt soha nem felejtem el

Hello

Tegnap Téveszme koncert volt a kazincbarcikai pedró kocsmája nevezetű helyen. Mivel ez nincs messze úgy döntöttünk hogy elmegyünk. Nem hittem volna hogy egy koncert lehet ilyen élmény:

A kezdőzenekarnak a nevét nem tudom de az énekes és egyben gitárosnak a neve: Csonti
Hát igazi kazincbarcikai pankzenekar :D ja igen itt zárójelben: (le írom azt, hogy visszapankultam tarajam van bakancs satöbbi :D) pogóztunk nagyot odaesek a szinpadhoz ami majdnem eldűtöm a mikrofon álványt megfogtam odanyomtam csontihoz és aztán tovább pogó xdxd a számnak a végén azt mondja: király vagy punksrác ahh és ez annyira jól esett hogy ááá :D
Végeztek itt amig lepakoltak meg minden kimentünk és összespanoltam Nagy Viktorral ő a Téveszme énekese :P ő kérte meg fateromat hogy várja meg a koncert végét mert fater ragaszkodott ahhoz hogy ő vigyen haza.
Tehát a Téveszme a színpadon és elkezdődik. Voltam már kurva sok pogóba de hogy ez milyen kurva jó volt *-* meg headbangeltünk és Viktor nyújtogatta nekünk a mikrofont és mi meg bele ordítottuk a szöveget.
Meglepetés zenekar? wtf?
És jött a szükségállapot a kezdő számuk a még egy csepp méreg a szám vége eléggé zúzós ott veszélyesen elkezdtem ugrálni és köbö ilyen háromszor négyszer akkora gyerekek mint én eltűntek a pogóbol és egyedül maradtam. Pár számmal később Lehetnék wtf? erre vágytam. fent a színpadon énekeltem geci xd utána pedig csak egy toll leültünk a szükségállapot énekesével a színpadra és ott énekeltük együtt.

Most jöttem rá emberek: nekem van életem ? :O

1 megjegyzés:

Kúltúra