2011. június 14., kedd

Kezdődik a nyár!

Hello mindenki

Kezdődik a nyár*-* már most mennem kéne mindenhova de nem nagyon van kedvem aztán meg még van idő bőven :D De mondjuk én inkább azzal foglalkozok hogy a zenekarral meg legyen minden. Most a legfőbb cél hogy vegyek dobot. Csak azt nem értem hogy miért én? Közöm nincs a dobhoz... De nem ilyen egy jó zenekar? ^^

Na mind egy nem akarom felhúzni magam.

Pénteken voltam Richie születésnapján. Mátéval ismételten megismertük egy mást. Tavaly ilyenkor is ő volt az akivel jobban elvoltam de most a közös témánk is meg volt: egy lány akit mind a ketten szeretünk. Máté elmondott róla sok mindent, hogy miért nem éri meg mert ő már egy ideje szenved miatta. Így az egészet át gondolva, én nem is szerettem azt a lányt, csak azt hittem.

Továbbá rájöttem arra hogy miért is esek bele minden második lányba halálosan...Mert ha éppen nem szeretek senkit akkor egy baszott nagy üresség van bennem. De ha meg szeretek valakit akkor száz százalék hogy mindenféle képen szenvedni fogok miatta és ha éppen senki nincs... hiányzik az a szenvedés...
Ilyen bukott rocksztárnak lenni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra