2011. augusztus 31., szerda

Augusztus

hmm na erről a hónapról sok mesélni valóm van jók rosszak egyaránt :D

Kezdjük az elején!
Augusztus 5ödikén úgy volt hogy encsi eljön hozzám... ez ismételten nem így lett bár most valahogy letudtam szarni.
5 nappal később 2011. augusztus 10.én 21 óra 7 perckor összejöttem a jelenlegi barátnőmmel laurával. Pont ma vagyunk együtt 3 hete :$ dájó :D

18adika Gyár fesztivál! Ivás után beérünk és Skindred volt hát sokan voltak és pogó is volt én hülye gyerek: "a faszom miért ne rég pogóztam végülis ezért jöttem." Aha 10 percet voltam bent a pogóban mert elhagytam a jobb cipőmet xd ez úgy történt hogy a cipő ugyebár egy számmal nagyobb volt rám mert nem volt kisebb és nekem ez kellett és rátapostak én meg kiugrottam belőle. Szép voltam ott zokniban. Mindegy én elvoltam magamnak így. Aztán ocho macho :P hát hogy is mondjam ott mivolt "öreg rasta tanítja everything alright" és adtam magam. Egy 50 év körüli asszonnyal akartam táncolni csak áá aztán mégse. Az énekessel pózoltunk és áá de tökjó volt. Utána így csellengtünk Sub Bass Monster meg Kiscsillag felváltva én mindenhol jól voltam :P öhhm és utána Leander végig pogóztam párszor én is indítottam és olyan pogót indítottam hogy verekedés lett belőle. Bár nekem közöm se volt az egészhez :D Leander után megkerestük és fényképezkedtünk vele is. Eztán felhívtam anyámat és bejött értem és jöttem haza. :D

28adika Levikém születésnapja. Én annyira részeg voltam hogy az hihetetlen, -mint barátnőm a multkor elmentünk singli partyba Radostyánba a Malom rock klubba és kicsit többet ivott mint kellett volna és kicsit felbaszott vele. Mármint az hogy lejáratott mindenki előtt- mint én magamat oroszul beszéltem meg ilyenek de valami hihetetlen jó volt már ennyire kész lenni :D rájöttem hogy részegen könnyen barátkozik az ember xd.

31.edike ma elmentünk abba az iskolába évnyitóra ahol most fejeztük be a nyolcadik osztályt. Aztán összeültünk zenélni hárman és már annyira kurvára hiányzott az hogy így csináljuk a zenét hogy az valami hihetetlen és annyira jó volt.

És most jövök rá hogy tulajdonképpen holnap már iskola :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra