2010. május 19., szerda

2010. 05. 19.

Sziiasztok
Hát először is boldog születésnapot kívánok egy barátomnak Tibinek : D
Aztán jól basszál be az este he. : D
Mivel ez is megvolt elmondhatom, hogy mi volt velem a mai nap folyamán.
Hát reggel suli mint mindig de ez máshogy kezdődött mert éppen megyek a fürdőbe hajat vasalni és látom hogy a degum ki van feküdve ( Az előző blogomba írtam hogy meghalta a degum de aki olvasta volna azt is lehet hogy nme írtam bele de azóta van egy másik) és megijesztem mert semmire nem reagált és hát erre felébredt  aztán meg nem nagyon tudott mozogni.
Azután elmentem suliba. Ott nem volt semmi és vége lett.
Cigizés után jövünk haza Dawe Deraileddel és megnéztem a degut láttam hogy még mindig szarul van bevittem a szobámba azután megjött anyám már megint balhézott. Azután elment másik munkahelyre ami nekem meg Dawenek jó volt mert így rájöttünk arra hogy zenét csinálunk : D
Ez nem is volt olyan rossz ötlet mert felvettük a tegnap esti szerzeményem amit nem sokára leadok nektek : D
Dawe haza ment én meg elmentem unokatesómékhoz. Utánna a degumat, Polly-t el vittem az állatorvoshoz adott neki 2 inekciót és alig bírtam nézni szegényt de azóta jobban van : D
és itt volt a happy end Sziiasztok : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra