2010. május 14., péntek

Írtam megint gyerekek =) - Mivé lettem? -

"Úgyis mind bolondnak neveztek,
kimondom, hát itt van, nesztek:
bárhogy lesz, én úgyis vesztek!

S bár ez nem az, amit úgy kerestem,
az ostoba vigyort azt arcomra festem.
...mivé lettem?! "



Hello Világ

Bocsi hogy nem írtam csak ne mtudtam bejelentkezni meg mostanában nem érdekel annyira a blogolás mostanában élem az életem minden jó és rossz dolog nélkül.. vagy éppen tele vele ... hozzászoktam már.
Na szóval
Van egy lány Andi hát most nem is tudom hogy hogy állok vele... sokat szoktam mostanában vele beszélgetni meg  ha úgy van kimegyünk néha néha és nem tudom.
Kéne nekem egy barátnő csak az  a baj hogy szerelmes vagyok őrülten Lizába...
Nem kéne de nem tudok tenni ellene és ahányszor ránézek a kezemre belevan írva a neve nem tudok kiábrándulni belőle de az ő szemébe nem vagyok más csak "SPAN" ami nekem kurwára nem jó mert 1. nem szeretem ezt a szót. 2. Kurwajó hogy csak span :(
Nem látom már egy ideje ami nagyon nagy sebet okozott nekem belülről.
Megtudtam azt is hogy változtam
Már nem vagyok az a kedves gyerek aki voltam mostmár pöcsfej lettem.
Nem vagyok az aki mindig csak a jót látja.
Hmm...
Talán ezért van az hogy mindenki ellenem fordult.
De köszönöm evelin hogy erre rá ébresztettél változni fogok és ujra olyan leszek mint régen és talán minden rendbe jön.

Ennyi voltam sziiasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra