2010. május 1., szombat

Tíz

"Akárhogy is próbáltam én
Mégsincs eredmény
Ez olyan mikor a pedált hajtom, de lánc nincs rajta rég
Ezért nem forog a kerék akárhogy is szeretném
Tudnom kellett nem lehetsz az enyém"


Hell
Bele karcoltam a kezembe nevét ^^ tegnap este annyira nem látszott de mostmár kurwajó^^
És újra könnyeket hullattam. De már egyre kevesebbet. Olyan leszek mint előtte voltam.
Cigim sincs.
Kurwa jó.
Az álarcot felveszem hogy közétek vegyülhessek, egy boldog ember látszatát keltve.
Ha az álarc rajtam van minden éppen az ellenkezője mint amúgy.
Tehát.

Álarc nélkül:
-Nincsenek barátok.
-Nem számíthatok senkire
-Utál mindenki


Álarccal:
-Tele van barátokkal minden
-Mindenki nekem akar segíteni
-De mégis utálnak

Ahhj nagyon hiányzik már a boldogság...
Hell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra