2010. május 4., kedd

uj haj *.*

"Kérdőjelek sokasága
Tűnik el a hajnali félhomályba.
A szívünk most is egy ritmusba dobog,
Ez a legnagyobb amit kaphatok."


Sziiasztok
Hát uj hajam van: 
 
Tehát nekem tetszik de osztályfőnököm máris balhézik miatta xdxd
Meg azok hűde kemény oltások amiket kaptam xdxd de egyszerűen nem fogja fel egyik sem hogy nem érdekel xdxd 
Hmm...
Ujdonságok
Az álarcot levettem azzá váltam ami vagyok. 
Nos tehát eddig azt mondtam hogy HardCore-os vagyok :D
Most már nem tagadom hogy Emo.
Egy barátom akivel régóta ismerjük egymást ráébresztett arra hogy legyek az aki vagyok. Az lettem. És ááá olyan jó :D
Úgy érzem hogy eldobtam a láncaimat és már nem korlátoz semmi.
Mint amikor punk voltam =)

Na de ennyi sziiasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra