2010. június 9., szerda

ez a nap xd : 2010.06.09.

"Én tovább lépek… -
Mert nem maradhat itt semmi,
Persze könnyebb siránkozni,
és az egészet úgy hagyni,hagyni…
Megrohadni."


Sziiasztok
hát ma történt néhány hülyeség
például szálok fel a buszra és kényelembe helyezem magam erre jön fel egy éppen vonyító óvodás fiatalemberke és leül és az anyja megkérdezi:
-mi a baj ?
-megijedtem
-mitől?
-a busztól

bazzeg mire számított limuzinra? xdxd

és amiért a buszon közlekedtem .. xdxd
mamámnál voltam és haza kellett menni az mp3 lejátszómért mert benne hagytam a fagyasztóba xdxd mert túl forró volt és bele tetem és ha majd megyünk kiveszem.. aha persze xDxD

ja igen elején az a cucc liza miatt van
mostanában nem érzékelem a jelenlétét
de megpróbálok tovább lépni : S
de nem akarok, úgyse fog menni de majd elmondhatom hogy " én megpróbáltam"
na ennyi sziiasztok álmondjon mindenki székletet
és tudjátok meg hogy a nekrofília jó dolog : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra