2010. június 13., vasárnap

Pár nap

"És mikor már éppen elfogadná az érthetetlent,
és mikor épp hallgatná a lombok sercenését,
hol színes pókok szövik az álmot
az ágak közötti idő romján... -
Száz lidércököl a szemhéját verte!
A rémálmok helyett ö foszlott szerte.
Ha könnyebb is volt, a nehezét fogta,
nem adta fel, amikor lehetett volna. "


Sziiasztok

Tehát tegnapelőtt Richie Overkill születésnapján vettem részt : D
Megittam 3 feles royal vodkát meg 2 pohár boroskólát (H) és jó voltam nagyon xDxD
És összebarátkoztam Krisztivel és Mátéval : D
És azután meg megjött Gabi és őt kértem meg hogy vigyen haza xDxD egyedül nem ment volna : $xd
És most nem tudom hogy mivan...
Kételyek közt vagyok...
de ha nem haragudtok meg nem megyek bele a részletekbe =)
Végül is a  blog arra való hogy elmondjak mindent csak szerintem ezt olvassák érintettek is =)
na mind1
Jáá
Ma meg regegl nézem a telefonom 2 sms : O feladó: Liza : O nagyon el csodálkoztam
azután most nem rég felhívtam és azt mondta hogy tegnap itt volt Szentpéren buliba.
Na mind1.
Amúgy se mentem volna ki szerintem hajnali kettőkor : D akkor én alszok xd

Köszi hogy ennyi időt szántál szánalmas életemből pár sorra
sziiasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra