2010. október 4., hétfő

Az igéret szép szó...

sziia mindenki


"Van pár pillanat, amiért megéri élni
Látszólag semmiség az ember mégis érzi
Jó pár pillanat, van belőle bőven
Kettesben kézen fogva, mezítláb a fűben"


Tehát rá jöttem arra hogy Richiet én kurvára nem érdeklem xdxd
Ez a barátság ami nekünk van egy egy oldalú barátság szarik a fejemre...
Tavaly novemberben kaptam tőle egy sms-t amit most nem irok ki mert szégyelli és azt irja le benne hogy ne csináljak magammal semmit mert én az életének egy jelentős darabja vagyok nos ez meg változott...
Összejött ugyebár azzal a lánnyal akit én kurvára szeretek...
De most meg ahogy beszéltem vele mármint azzal a lánnyal régen minda ketten körülbelül ugyanúgy oda voltunk egymásért de hát a dolgok nem igy alakultak
Még jó hogy Karesz szolt hogy vigyázzak a lánnyal mert ha nem vigyázok akkor Richie meghúzza..
Nos én ezt mondtam richinek és nem pont ezzel a szavakkal de elmondta hogy nem kell félnem ... xd
Nem a faszt nem...
Innentől a bizalmam ilyen emberekbe már megtört...
Na de mindegy is majd lesz valami ami mindenkinek jó csak nekem nem : D

Na halii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra