2010. október 25., hétfő

ÉS lesz egy hely a szivünkben el rejtve, ide mindig hazatalálsz ha uj kezdetre vársz

"Boldogságot várva-várva érzem most megtaláltam
egy vagont melynek célja túl az Óperencián.
Üveg hegyek , nagy távok.. rosszat sejtő álmokat látok
Könnyeim letöröltem.. a bőröndöket elvesztettem"


Sziia

Azt hiszem kezd jóvá válni minden ^^
Új barátokra leltem:Eddie Lovebittes, Dawe Derailed Wendie Genocide.
Az utóbbi kettőt már régóta ismerem csak nem tudtam hogy ők ilyenek is tudnak lenni ^^
És Dawe Derailed-del ma angolon elénekeltük a tavalyi közös dalunkat amit egy korábbi bejegyzésben olvashattatok is.
És amint látjátok új desing ami nekem is tetszik xd
GumicuCore-on már nem vagyok szerkesztő nem is bánom : D
Bátyámmal is jól összebarátkoztam már mondom neki is a nő ügyeim, viszont a barátnője meg állandóan kötekszik de nem baj tudom hogy csak hülyül legalábbis remélem xd
Na meg inni akarok már EncsiiBr00tal-lal LL
És egy új jó zenekarra találtam minek neve: Past Come Present
Még apámnak is tetszik és ez nagy szó mert ő nem szereti a hardcore-t xd

Na de én most befejeztem : D
majd irok valamikor: D
Hali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra