2010. november 1., hétfő

Halloween-i kiadás

Éppen haza fele tartottunk anyámmal és mancusék háza előtt mentünk el ( ő tesóm barátnője) és benéztem hozzájuk szemmel és elég nagy sötétség volt arra fele, kicsit furcsálltam mert náluk még akkor is ég egy lámpa amikor alszanak.
Szép volt azt összes temető amit a hegyek közt láttam az útról... és már éppen a házunk előtt voltunk anyám leparkolt egy olyan kocsi mellé aminek a rendszáma "HNF-666"
Azután ott voltunk már a lépcsőház előtt és elment előttünk egy farkatlan fekete macska, felérünk a házba..
Ez nem a szokásos felérés volt láttuk hogy bátyám szobájában ég a lámpa( ami azért volt furcsa mert elvileg nincs otthon...)
Lélekben nem is volt... már nem élt
jó is lett volna de csak vicceltem xd
haza értünk és unatkoztam ezért kifestettem magam zombi alakúvá és rájöttem hogy zombimó vagyok xd és még anyámnak is tetszett háháá xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra