2010. november 3., szerda

Hagyjatok lógva ez a kötél és fa csak az enyém

Ugyanazt az elkopott szöveget irod mindig le csak más szereplőkkel és korral
Most először volt rajtam a sor azelőtt meg Karesz meg még kitudja
"Ő az a lány akivel letudnám élni az elétem" perpill most Encsi előtte Kriszti, Ricky, Betti, Marcsi...
Észre veszed azt hogy a régi társaságból senki nem maradt veled?
Csak azok akik egymást helybe leszopják mert olyan jó barátok...
Igen én "zsarolom érzelmileg" Encsit csak azért mert elmondtam mi volt pénteken...
Igen normális ember megpróbálna tovább lépni... meg is próbáltam nem emlékszel te nyomorék ? De nem jött össze és már lassan itt van a hatodik hónap hogy szeretem Encsit...
Tudod én szivesen továbblépnék... De nem tudok...
Én irtam neki verset... Irtál te is és valahogy a tiéd vége szinte ugyanaz mint annak amit én irtam...
És a régi nóta: Koppintalak téged
Bazdmeg milyen igaz ugyanazt a lányt is szeretem mint te : O
"Ha igy folytatod eljön az az idő amikor eltöröm az orrod"
Ha olyan nagy a pofád neten hogy lehet hogy még nem kaptál el az útcán? : O
Na mindegy megigértem Encsinek hogy pénteken lemegyek a hardba úgy is lesz de ha ott nem lesz nagypofád akkor beverem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra