2010. november 5., péntek

Jó én ezt nem vágom

Tegnap ricsi telójárol kaptam egy sms-t Encsitől amiben nem mondom el hogy mi áll.
Ma beszéltem vele de már nem érvényes. Semmit nem értek.

"A srác megbízhatatlan,mivel akármit megigér végül sosem teljesül be,és a sztorik egy része is elég érdekesen átalakul nála.Ez pedig nemmás mint maxie catastrophe.Egy időben barátok voltunk,de ez már nekem is sok...Az egyetlen dolog amiért ölni tudok,az nem más,minthogy ha azt cseszegetik akit mindenkinél jobban szeretek,avagy ha el akarják őt venni tőlem.Számára én vagyok a megtestesült gonosz,mert a lány nem publikus körülmények miatt nem ment el hozzá,hozzám pedig eljött..."

Igen vannak olyanok amiket megígérek de nem tartok be de nem azért mert olyan fasz vagyok, mindig elbaszok mindent pont akkor amikor nem kéne ez az oka mindennek.
De rólad ne is beszéljünk... emlékszel Karesz mondta :"Vigyázz a csajra mert ha nem vigyázol ujlaki meghúzza". Azt mondtad rá hogy nem kell félnem...
Nem a gecit...
És számomra nem a gonosz vagy hanem elkényeztetett kis nyomorék aki még életében semmiért nem könyörgött mert mindene megvan egy kibaszott szót kiköpsz apucinak és máris megvan amit akartál és te mégis öngyilkos akarsz lenni.
Én nálam aztán minden átalakul... amikor azért nem jár oda senki mert nagy a szarkavarás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra