2011. február 13., vasárnap

Még egy csepp méreg...

Halihó

Hát öhhm 2 hete kiköltöztem apámhoz 3 hónapra egyéb okok miatt... és majd dönthetek hogy hol akarok maradni.. Ez kb lelkileg kikészit.
Mindegy még van 2 és fél hónapom : D
Aztán tegnap előtt farsang volt és utána elmentünk inni egy keveset...
Úgyvolt hogy bemegyünk a hard rockba csak aztán nem mentünk miattam mert ott volt a tulaj és én ki vagyok tiltva (xdxd)...
Ez úgy történt hogy november közepén neki mentem Richie Overkill-nek és neki az apja a tulaj ... xdxd
Elvileg azóta már Richievel kibékültem csak nem tudom hogy az apja erről mennyit tudxdxd
Na mind egy jöttek haverok és ők felmentek sörért és kaptam egyet ingyen : D
Aztán jött Somának ( ő a zenekarunk gitárosa) az anyja... és onnan az ő anyja felhivta az enyémet amiről én nem tudtamxdxd de ezt nem értem .. egy sör kinek árt? xdxd
Utánna mentünk inni vodkát ami kicsit hatásosabbnak tűnt mint a sör :$
Na innen kezdődött az amit ha józan szemmel nézek semmi értelme ... xdxd
Mostoha öcsémmel részegen összevesztem vagy nem tudom mert én összejöttem azzal a lánnyal akivel ő akart.. de az a baj hogy nem tudom hogy csak részegen mondja vagy tényleg ...
Nesze neked ez itt a Való Világ Maxie Catastrophe módra xdxd
pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra