2011. március 1., kedd

Mizantróp

Helló
Ahogy nézegetem itt a statisztikát a blogom látogatottsága vissza esett.. ezért irok úgyse látja senki : D

Mostanság azt hiszem hogy nyugi van pedig nincs. Mert mostanság kibékültem Bunny Idiottal : ). Ő szokott ricsivel és encsivel lenni elég sokat, és nekik nem nagyon tetszik az hogy mi kibékültünk...
Hát nem ilyenek az igaz barátok ? ^^
Most majd ők mondani fogják hogy persze hogy szar hogy Bánival kibékültem mert hogy kavarom a szart meg minden... mert a multkor emiatt voltunk össze veszve mert ment a kavarás de mi Bánival egymás között tudjuk a dolgokat és már szememben ez a dolog nem is emlitésre méltó mert ezért voltunk össze veszve...
Még szerencse hogy nem szeretek össze veszve lenni mert akkor nem békültünk volna ki és mostanság unatkoznék.

Egyébként most itt tartózkodom Sajószentpéteren anyámnál. Ugyebár kiköltöztem apámhoz 3 hónapra. De én már tudom hogy melyiket fogom választani. Jövök vissza.3 ok miatt:
-Kurvára hiányzik a tesóm.
-Apánál nem nagyon tudok egyedül lenni, és nekem muszáj egyedül lennem mert kurvára ember undorom van.
-Hiányoznak a barátok akiket igy még kevesebbet látok, mint eddig láttam

Én nem szeretném megsérteni egyikőjüket sem de ők akarták hogy válasszak és ami az egyiknek jó a másiknak rossz lesz... Erre van egy szöveg amit még anno egy dalszövegembe irtam:
"Amikor ti sirtok én nagyokat nevetek
Amikor ti nevettek én hullatok könnyeket"
Ezzel azt szeretném elmondani hogy nem lehet mindig minden olyan ahogy az ember eltervezi.

Ma rájöttem hogy hires szeretnék lenni de nem az a "médiamenő" sztár akarok lenni hanem internet celeb mondjuk a napiszar egy nagy löketet adna ide a blogomnak mivel a napiszart nézik értelmes emberek is akik nem röhögni hanem sirni járnak oda, és talán onnan olvasnának páran utána pedig ha sokan olvasnak akkor valószinű a videóblog és onnan már csak a sztárság:P
Ez kicsit nagyképűen hangzott pedig csak egy kicsit ismert szeretnék lenni hogy az emberek ne elitéljenek hanem megismerjenek.

Ja és egyébként: "én nem közösitek ki senkit, mindenkit egyformán utálok"

köszönöm hogy elolvastad várlak vissza : )
Helló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kúltúra